فرماندار بندرعباس:

در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش تلاش کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۱:۲۱
کد خبر: ۵۵۴۶۰۳
در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش تلاش کنیم
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست احمدپویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فرماندارشهرستان بندرعباس در شروع جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، 12 اردیبهشت روز معلم و گرامی داشت سالگرد شهادت استاد مطهری و تسلیت شهادت مرزبانان در مرز میرجاوه گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید بیش از پیش تلاش کنیم شهرستان بندرعباس بیشترین جمعیت را در استان دارا می باشد و به همین میزان، جرایم در زمینه مواد مخدر دارد که لازم است امکانات و تجهیزات متناسب با آسیب ها باشد.

وی در ادامه افزود:  حاصل همه این اقداماتی که در سطح استان و شهرستان در خصوص مبارزه با مواد مخدر در حال انجام شدن است باید کاهش ترویج مواد مخدر باشد.

احمد پویافر بیان داشت: وضعیت آماری نشان می دهد در سال 1395 نسبت به سال 1394موفقیتها در مبارزه رضایت بخش بوده است هم در عرصه مبارزه و  هم حضور مستمر در جای جای نقاط آلوده شهرستان برای مقابله با این پدیده شوم که باعث متلاشی شدن خانواده ها از یکدیگر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمانهای مرتبط به مسئولیت ها و ماموریت های خود می پردازند و باعث اتفاقات مفیدی در عرصه مبارزه با مواد مخدر می گردند که لازم است برنامه های خود را با شورای مبارزه با مواد مخدر هماهنگ سازند تا نتیجه مطلوب تری را در شهرستان دریافت کنیم.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: توزیع مواد مخدر و قرص های روان گردان در عطاریهای سطح شهر گسترش یافته که این امر موجب نگرانی شهرواندان گردیده است و لازم است برخورد شدیدی از سوی دستگاهها و ارگانهای مرتبط صورت گیرد و مجوز جدیدی برای این صنف صادر نگردد.

پویافر گفت: کارنامه مبارزه و کشف مواد مخدر در شهرستان بندرعباس کارنامه قابل قبولی بوده است با توجه به اینکه گستردگی مرز دریایی ما بسیار زیاد است و کنترل آن توسط نیروی انتظامی و دریابانی کار دشواریست اما این گستردگی باعث نگردیده تا از مقابله باز بمانند.

وی در پایان افزود: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه های مربوط به سال 1396 را در جلسه آینده ارایه دهند تا هماهنگی های لازم در خصوص نحوه اجرای برنامه ها در این شورا صورت گیرد.

نظر شما