سالن چند منظوره فرهنگی و آموزشی گورزین افتتاح شد / تقدیر از خیرین، فعالان فرهنگی و معلمان

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۶:۴۷
کد خبر: ۵۵۵۷۸۳
سالن چند منظوره فرهنگی و آموزشی گورزین افتتاح شد / تقدیر از خیرین، فعالان فرهنگی و معلمان
مشاور مدیرعامل در امور توسعه و عمران روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح سالن چندمنظوره فرهنگی و آموزشی دبستان دخترانه سمیه روستای گورزین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالجواد کمالی در حاشیه افتتاح این سالن گفت: آموزش و پرورش نیروی انسانی مولد و خلاق، یکی از رویکردهای اساسی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه توسعه و عمران روستاها است.

وی ادامه داد: هم اکنون برنامه های این سازمان برای توسعه فرهنگ محور روستاها هدفمند شده و مهمترین سیاست گذاری ما، اشاعه فرهنگ و تربیت نیروی انسانی ماهر در روستاها در کنار عمران و آبادی زیرساخت ها قرار دارد.

به گفته مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد قشم، برطرف کردن مشکلات زیرساختی آموزشی و فرهنگی نخستین گامی است که برای توسعه روستاها باید برداشته شود و احداث مدارس و سالن های چندمنظوره فرهنگی و آموزشی با همکاری خیرین، دهیاری، شوراهای اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم نیز در همین راستا انجام می شود.

کمالی اعلام کرد: یک تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، آموزش و پرورش و خیرین برای تدوین چشم اندازهای توسعه انسانی و آموزشی در روستاها شکل گرفته تا مسیر و مدت زمان دستیابی به این هدف به صورت دقیق مشخص شود.

وی با اشاره به دریافت کارت سبز ژئوپارک قشم از شورای اجرایی یونسکو، افزود: آموزش جامعه محلی برای بهره وری از مزیت هایی که جهانی شدن دوباره ژئوپارک در این منطقه ایجاد می کند ضروری است و این مهم از رهگذر توسعه آموزشی در روستاها محقق می شود.

بنا به این گزارش، در این مراسم بیش از 40 تن از معلمان، فعالان فرهنگی و خیرین که برای رشد و تعالی دانش آموزان قشمی شبانه روزی تلاش می کنند، تقدیر شدند.

سالن چندمنظوره دبستان دخترانه سمیه روستای گورزین در زمینی به مساحت بیش از 100 مترمربع با همکاری منطقه آزاد قشم و خیرین که اعتبار 500 میلیون ریالی این پروژه را تامین کرده اند، افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز