بازدید مدیر، معاونین وکارشناسان ستادی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان از شهرستان بستک

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۶:۴۹
کد خبر: ۵۵۸۱۵۳
بازدید مدیر، معاونین وکارشناسان ستادی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان از شهرستان بستک
طی بازدیدی که با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ، معاونین و کارشناسان ستادی انجام شد ضمن بازدید از دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک با حجت الاسلام قایدی امام جمعه اهل تشیع و شیخ قتالی امام جمعه اهل سنت آن شهرستان ملاقات و بر اهمیت شناسایی و احیاء موقوفات تاکید نمودند

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، طی سفری که با حضور حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان ، معاونین ، روئسای ادارات ستادی و کارشناسان انجام شد ضمن بازدید از دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بستک با امامان جمعه اهل تشییع و سنت ملاقات و بر اهمیت شناسایی ، احیا،و تثبیت موقوفات تاکید نمودند .

این گزارش به نقل از بابک فتح اللهی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آمده است در جلسه ای که در دفتر نمایندگی اوقاف تشکیل شد رضا درخشنده ضمن گزارش عملکرد دفتر نمایندگی بستک گفت این شهرستان دارای  270 موقوفه که از ابتدای سال جاری تا کنون  موفق به اخذ 10 جلد سند مالکیت شده ایم و بیش از 30 مورد پرونده نیز در شرف صدور سند مالکیت میباشد  . رضا درخشنده در ادامه به کمبودهای موجود درآن دفتر اشاره و مقرر شد پس از بررسی نسیت به رفع کمبودها از طرف معاونت پشتیبانی اقدام گردد . ضمنا" در جهت ساماندهی و ثبت موقوفات مقرر شد  گروهی جهت تهیه یو تی ام از طرف اداره کل  به آن شهرستان اعزام گردند   .

طی این سفر قرار است امروز عصر ساعت 6 طی مراسمی که با حضور حضرت آیت ا.. نعیم آبادی ، حجت الاسلام گرایلی ، فرماندار ، امامان جمعه و مردم خدا جو  برگزار میشود مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) واقع در روستای فاریاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز