مسجد امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بستک افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۰۷۰
مسجد امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بستک افتتاح شد
همزمان با ایام پر خیر و برکت نیمه مبارک شعبان، میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، مسجد امام جعفر صادق (ع) در روستای فاریاب سنگوئیه از توابع شهرستان بستک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی محمد مرزبان گفت ، همزمان با ایام فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در پی سفر یک روزه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به همراه روئسای ادارت و کارشناسان حوزه ستادی این اداره کل که روز گذشته شهرستان بستک انجام شد طی مراسمی با حضورت حضرت آیت الله نعیم آبادی نمایده محترم ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان ، امامان جمعه اهل سنت و شیعه ، فرماندار، شهردار بستک و جمع کثیری از مردم خدا جو مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در روستای فاریاب از توابع بخش مرکزی آن شهرستان افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان افزود :  این مسجد در مساحتی به متراژ 848 متر مربع و زیر بنای 540 متر در دو طبقه که مشتمل بر کلیه ملزومات یه فضای مذهبی می باشد به همراه خانمه ی عالم  به مدت 2 سال و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال که 4 میلیارد و ششصد میلیون ریال آن توسط خیرین شهرستان گراش و 400 میلیون ریال از محل کمک های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوده مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی محمد مرزبان افزود:  روستای فاریاب سنگوئیه در فاصله ی 60 کیلومتری بخش مرکزی شهرستان بستک با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر واقع شده است.

روستای مذکور دارای دو مسجد و 12 آب انبار می باشد ، که سال 95 اسناد مالکیت آن ها با همکاری شورای اسلامی آن روستا اخذ و زمین مسجد مذکور نیز توسط آن شورا به این امر خیر اختصاص یافته.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز