فرمانده "حوزه حضرت زینب(س)"معرفی شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۹۱۸۷
فرمانده حوزه حضرت زینب(س)معرفی شد
تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه حضرت زینب(س) با حضور فرماندهی ناحیه بندرعباس ، مسئول بازرسی ناحیه ، اعضا شورا و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه حضرت زینب(س) با حضور فرماندهی ناحیه بندرعباس ، مسئول بازرسی ناحیه ، اعضا شورا و بسیجیان حوزه در حوزه حضرت زینب(س) برگزار شد.

 سرهنگ سالاری فرمانده ناحیه بندرعباس گفت: بزرگترین و بهترین حرکت در حال حاضر، حرکتی است که شما در سطح محلات انجام می دهید است.

وی با توجه به نام این حوزه که به نام حضرت زینب (س) است تاکید کرد: اگر شما توفیق ندارید که اسلحه دست بگیرید واز حرم حضرت زینب(س) دفاع کنید، بدانید امروز در سنگری قرار دارید که ثواب دفاع از آن کمتر از جهاد نیست و شما دارید نقش امر به معروف و نهی از منکر را دارید در جامعه پیاده می کنید، این کار بزرگی است و همه ی کارهای نیک و همه ی خوبی ها حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای در برابر دریا است.

فرمانده ناحیه بندرعباس خاطر نشان کرد: شما اشاعه دهنده ی تفکر امر به معروف و نهی از منکر در محلات هستید که مردم را به حضور در مسجد،خدمت به محرومین و... تشویق می کنید لذا کارتان را دست کم نگیرید و امسال خیلی جدی تر در این قضیه ورود پیدا کنید.

سالاری در بحث انتخابات با بیان اینکه تمام دغدغه ما خدمت به مردم است تاکید کرد: افرادی را انتخاب کنیم که روحیه جهادی ، خدمتگذاری و توجه به محرومین داشته باشند و وظیفه ما این است که مردم را به حضور حداکثری تشویق کنیم.

در پایان مراسم فرماندهی ناحیه بندرعباس با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده قبلی خواهر ملایی و تبریک به فرمانده جدید، خواهر شجاعی را بعنوان فرمانده حوزه حضرت زینب(س) معرفی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز