رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به شهرستان رودان:

همه ما باید خدمتی را که شایسته و لایق مردم شریف استان است، به آنان ارائه دهیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۹۲۱۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت شهرستان رودان گفت: همه ما باید خدمتی را که شایسته و لایق مردم شریف استان است به آنان ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر داودی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت شهرستان رودان گفت: همه ما باید خدمتی را که شایسته و لایق مردم شریف استان است به آنان ارائه دهیم.

دکتر داوودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه هدف ما دیدار با کارکنان خدوم شبکه و نیز پایش عملکرد شبکه های بهداشت و درمان است، افزود: عمده ترین هدف دولت در طرح تحول نظام سلامت خدمت به مردم می باشد در این راستا نیز همه ما باید خدمتی را که شایسته و لایق مردمان شریف استان می باشد را به آنان ارائه دهیم.

در این بازدید که در دو روز انجام می شود اجرای طرح تحول بهداشت در منطقه، تعمیر و بهسازی مراکز و خانه های بهداشت، کمبود نیروی فنی در مراکز و شبکه و روند ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) از جمله مواردی است که توسط رییس دانشگاه بررسی می گردد.

وی در روز اول از بازدید خود از شهرستان رودان، مراکز بهداشتی درمانی جغین، برنطین، خراجی و بیمارستان امام علی (ع) را مورد پایش قرار داد و از نزدیک در جریان اجرای برنامه های تحول نظام سلامت و نحوه ارائه خدمت به مردم در مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان و خانه های بهداشت قرار گرفت.

بازدید از مناطق دور از دسترس و کمتر برخوردار از نظر امکانات بهداشتی و درمانی مانند خانه های بهداشت منطقه رودخانه، از اهم برنامه های سفر دکتر داودی در روز دوم می باشد تا وضعیت خانه های بهداشت این مناطق را از نظر امکانات و ارائه خدمت به مردم این منطقه و همچنین سلامت مادران و کودکان زیر 5 سال مورد بررسی قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز