اهدای خون کوهنوردان شهرستان بندرلنگه

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹:۵۰
کد خبر: ۵۵۹۲۷۸
اهدای خون کوهنوردان شهرستان بندرلنگه
به رسم هر ساله 24اردیبهشت ماه که توسط هیات کوهنوردی این شهرستان به نام "کوه وخون "نامگذاری گردیده جمعی از کوهنوردان با حضور در پایگاه انتقال خون بندرلنگه اقدام به اهدای خون نمودند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به رسم هر ساله 24اردیبهشت ماه که توسط هیات کوهنوردی این شهرستان به نام کوه وخون نامگذاری گردیده جمعی از کوهنوردان با حضور در پایگاه انتقا ل خون بندرلنگه اقدام به اهدای خون نمودند .

زارعی شهردار بندر کنگ ورییس هیات کوهنوردی در این زمینه گفت ؛طی 8سال توفیق اجرای این امرخداپسندانه وانساندوستانه  توسط کوهنوردان  شهر بندرلنگه وبندر کنگ را داشته ایم .

کوهنوردان راه های صعب العبور وسخت را میپیمایند ، خطرات را احساس میکنند ،اما دست از تلاش برای رسیدن به هدف وفتح قله  رابر نمیدارند ناامید نمیشوند وبردبارانه وبا تد بیر این راهها را طی میکنند .پیام ما هم بههمه  بیماران عزیز این است که عبور از طول درمان به اراده وامید آنها بستگی دارد ومیتوان راههای سخت را با توکل به خدا پشت سر نهاد ومشکلات ورنج ها حتی اگر مثل کوه باشند را میتوان طی کرد .امیدواریم پیام ما به گوش این عزیزان رسانده شود که ما همیشه با شما همراه هستیم وبا اهدای خون از آنها  حمایت میکنیم .

گفتنی است اکثر  اعضای کوهنوردی شهرستان بندرلنگه از  اهدا کنندگان مستمر میباشند وایوب زارعی ریسس هیات وشهردار شهر کنگ نیز که بانی این امر میباشند بیش از 15بار سابقه اهدای خون را در کارنامه خود دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز