روح الله خیر آبادی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مدیریت بندرعباس را باید در حد کلان شهرها نگاه کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۶۰۷
مدیریت بندرعباس را باید در حد کلان شهرها نگاه کرد
روح الله خیر آبادی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت:توجه به اینکه شهر بندرعباس به علت وسعت و جمعیت زیاد دغدغه هایی فراتر از شهرهای معمولی در کشور را دارد لذا بایستی با مدیریتی در حد کلانشهرها ان را اداره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،روح الله خیر آبادی با اشاره به ظرفیتهای بزرگ بندرعباس مثل دریا، کارخانه ها ، پالایشگاه، اسکله و ...گفت: بندرعباس را میتوان یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای کشور برای توریستها دانست در حالی که توریست زیادی ندارد و از حیث درامدزایی سرشار توریزم بهره ی کمی برده است.

وی افزود:شهری به بزرگی بندرعباس متاسفانه مانند بسیاری از شهرهای دبگر با مشکل توزیع ناعادلانه ی امکانات شهری مواجه شده و این امر را میتوان در اختلاف فاحش بین سطح زندگی در محله های مختلف مشاهده کرد.

خیرآبادی گفت:وجود قومیتهای مختلف و تعداد زیاد مهاجران به این شهر از اقسی نقاط مختلف کشور مستلزم داشتن گفتمان چند وجهی و تاکید بر نقاط مشترک و تقویت انهاست.

این کاندیدای شورای شهر بندرعباس عنوان کرد:برنامه های زیادی اجرا شده و هنوز میتوان کارهای بسیار خوبی برای استفاده ی بیشتر از ظرفیتها انجام داد.

وی خاطرنشان شد:مشکلات زیست محیطی در کنار وظعیت اب و هوای این شهر نیز خود باعث بروز مشکلاتی حتی در حد ملی گردیده است.

خیرآبادی با بیان اینکه :من اعتقاد دارم فقط وجود یازده نفر داخل شورای شهر بندر عباس باعث پیشرفت نخواهد شد مگر اینکه تمام مردم این شهر با هم بخواهند تصریح کردشورا یک نهاد اجتماعی بع انتخاب مردم بوده و بیشتر از تمام نهادها میتواند در امور زندگی مردم تاثیر گذار باشد.

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس بابیان اینکه شورا نهادی پشت دربهای بسته نیست افزود:شورا مردم است و مردم شورا که لازمه ی تحقق این جمله ؛ شفاف سازی برنامه ها از طریق این نهاد است.

وی در پایان گفت:تقاضای من از مردم خونگرم بندرعباس این است که وظائف و مسئولیتهای مرتبت با شورای اسلامی شهر که در قانون امده و در سایتهای مرتبت موجود است را به دقت مطالعه کنند تا با ماهیت این نهاد و نقش مهم ان در زندگی روزمره خود پی ببرند.

بیوگرافی روح الله خیر آبادی کاندیدای پنجمیم دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس:

روح الله خیرابادی

متولد 1361/10/1

سبزوار

لیسانس ناوبری و فرماندهی کشتی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)

لیسانس روانشناسی تربیتی

مدرک غواصی و نجات غریق از هیات شنا شیرجه و واترپولو استان

عضو تیم واترپولوی بندرعباس

شانزده سال سابقه خدمت در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز