تجلیل از نوروزبانان بی نوروز قشم

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۳:۵۵
کد خبر: ۵۵۹۶۲۹
تجلیل از نوروزبانان بی نوروز قشم
قائم مقام ستاداجرایی خدمات سفر قشم با تجلیل از نوروزبانان بی نوروز در ایام تعطیلات پایان سال 96 گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از سال های گذشته تا کنون در ارائه خدمات به مسافران پیشرو بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرزین حقدل در آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: طی چندین سال گذشته قشم همواره موفق به کسب رتبه های برتر در ارائه خدمات به مسافر و حمل و نقل دریایی شده است.

وی ادامه داد: تلاش اعضای ستاد سفرهای قشم موجب شده در ایام نوروز صدها هزار گردشگر ، جزیره قشم را به عنوان مقصد نهایی سفر خود انتخاب کنند و نوروزی به یاد ماندنی را در دفتر خاطرات خود ثبت نمایند.

وی با تاکید بر رضایت بالای گردشگران از خدمات ارائه شده در جزیره قشم، گفت: رضایت و استقبال مهمان نوروزی به واسطه تلاش های شبانه روزی بیش از 600 تن از اعضای ستاد حاصل شده است.

به گفته قائم مقام ستاداجرایی خدمات سفر قشم، تلاش های نیروهای انتظامی و نظامی، روحانیون و مبلغین فرهنگی و مذهبی، مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان در کنار مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد موجب شده تا ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ستادهای شهرهای بزرگ کشور که تمام زیرساخت ها را آماده دارند پیشی بگیرد.

حقدل افزود مدیریت و راهبری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در فراهم ساختن نوروزی بی دغدغه برای گردشگران را چشمگیر دانست و اضافه کرد: ساخت کمپ پارک ها برای اسکان مسافران، کنترل ترافیک و نظم شهری، بهسازی جاده ها و خیابان ها و فراهم آوردن تفریحات و ورزش های هوایی و دریایی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.

آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در نوروز 96 با حضور امام جمعه شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرماندار، مدیران سازمان و ادارات قشم در تالار وحدت برگزار شد و در آن از روسای کمیته ها و اعضاد ستادخدمات اجرایی خدمات سفر قدرانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز