مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب:

هیچ ابرقدرتی جرات حمله نظامی به ما را ندارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۷:۳۳
کد خبر: ۵۵۹۶۳۳
هیچ ابرقدرتی جرات حمله نظامی به ما را ندارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت:هیچ ابرقدرتی جرات حمله نظامی به ما را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:  هیچ ابرقدرتی جرئت حمله نظامی به ما را ندارد.

این مسئول با توجه به قدرت بالای موشکی و باز دارندگی قوی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان افزود:برخی از مسئولین ما نباید از دشمنان بترسند، زیرا اگردشمنان این قدرت را در خود می دیدند که با حمله نظامی به ایران می توانند این نظام را ساقط کنند حتما این کار را کرده بودنند و اگر راه دیپلماسی و مذاکره را جهت ضربه زدن به این نظام در پیش گرفته اند به خاطر این است که توان مقابله با ما را ندارند.

عظمتی در ادامه گفت:هرگز برجام سایه جنگ را از کشور ما دور نکرده بلکه حضور مردم و قدرت بالای دفاعی ماست که دشمنان را زمین گیر کرده و متاسفانه با برجام که حاصل بی مدیریتی و رعایت نکردن خطوط قرمز توسط تیم مذاکره کننده بود جلوی پیشرفت هسته ای ما را تا حدودی گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت:باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که عزت این نظام و انقلاب را در دنیا حفظ کند،در مقابل دشمنان هرگز احساس ضعف نکند،دغدغه اش حفظ نظام باشد،و مهمتر از آن تبعیت محض از ولی فقیه داشته باشد و در رسیدگی به محرومان و پابرهنگان و کوخ نشینان زره ای کوتاهی نکند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عظمتی اظهار داشت:دشمنان برای متوقف کردن دانش هسته ای ما دانشمندان ارزشمندی را از ما گرفتند ولی موفق نشدند و برجام را بهترین راه برای جلوگیری از پیشرفت این علم مهم و حیاتی در کشور ما را انتخاب کرده اند زیرا هم تحریم های به اصطلاح فلج کننده خودشان باقیست و هم جلو پیشرفت ما را گرفته اند و متاسفانه مسئولین ما هیچچ واکنشی در برابر این ظلم بزرگ که در حق ملت ما روا داشته اند از خود نشان نمی دهند.

نظر شما