پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۲:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۷۲۵
دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، متن پیام به شرح زیر است:

 

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

 

آنچه که امروز دنیای ارتباطات تجربه می‌کند، قدرت روزافزون فناوری و همگرایی بیش از پیش رسانه‌هاست.

ظرفیت‌های چندصدبرابر شده جمع آوری داده‌ها، به میدان آمدن جمعیت‌های بی‌شمار تولیدکننده محتوا در فضای مجازی، رقابت بر سر بهره‌برداری همه جانبه از ارزش‌های پنهان پایگاه‌های داده و نهایتاً پیش بینی‌ها و یافتن الگوهای افزایش کارآیی در زمینه‌های مختلف، از جمله مصادیق این امر به حساب می‌آیند.

فعالیت در چنین عرصه‌ای عزم، انگیزه، هدفمندی و تجهیز لازم را می‌طلبد.

جهاددانشگاهی که مفتخر به پژوهش با در نظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی است و ساختارهای مطلوبی همچون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، پژوهشکده ICT، خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و سیناپرس، مرکز افکارسنجی، مرکز اطلاعات علمی و واحدهای گسترده روابط عمومی را در اختیار دارد ظرفیت های بی بدیلی برای برداشتن گام های بلند در حوزه ارتباطات و روابط عمومی داشته و به خوبی قادر است آمادگی لازم را در جامعه برای حرکت صحیح و سریعتر به سوی توسعه کشور ایجاد نماید.

خوشبختانه دست اندرکاران این عرصه مهم در جهاددانشگاهی، درک صحیحی از اولویت های تعامل با مخاطبان متنوع این نهاد در سطوح مختلف به دست آورده و توانسته اند بخش هایی از ظرفیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای شاخص این نهاد پُر بازده را معرفی و بستر گسترش فعالیت ها و همکاری ها را ایجاد نمایند.

تلاش‌های صورت گرفته همکاران جهادگر حوزه روابط عمومی از گذشته تاکنون، تجربیات ارزنده‌ای را به همراه داشته است و امید می‌رود در کنار دانش افزایی، خلاقیت، ابتکار و از همه مهمتر روحیه جهادی در آینده‌ای نزدیک به نتایج مطلوبتری برسد.

در پایان به سهم خود روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران سخت کوش در بخش‌های مرتبط تبریک گفته و توفیق این عزیزان را برای دستیابی به اهداف و آرمان های این نهاد از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

حمیدرضا طیبی

رییس جهاددانشگاهی

نظر شما