پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۸:۴۹
کد خبر: ۵۶۰۱۱۹
پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 

ضرورت نیاز به ارتباط و پیوستگی روحی و جسمی انسانها به هم، از آفرینش آدم و حوا به عنوان دو انسان با ویژگیهای گوناکون و خواسته های متفاوت آغاز شد و شاید بتوان گفت تاریخ اجتماعی بودن انسان از نخستین نگاهی که بین دو انسان گره خورد، سرچشمه گرفته است. 

با گسترده شدن حلقه های انسانی در جای جای گیتی و کمبود امکانات ارتباطی، فقدان حلقه اتصالی در این میان به چشم می خورد که سر و سامانی به پایه ای ترین نیاز روحی انسان بخشد و جهانش را شکوفای دانستن کند.

اگر روابط عمومی را حلقه گم شده این ارتباطات بدانیم، که هست، می توانیم داوری مان را از میزان موفقیت آن در ساماندهی به ارتباط گروهها، شرکتها، دولتها و در نهایت انسانها بیان کنیم.

شاید "روابط عمومی" در درازای تاریخ نامهای فراوانی به خود گرفته باشد اما بی گمان رسالتش را همواره در سایه پادشاهیها، حکومتها، دولتها و سپس سازمانها و شرکتها انجام داده و بر خلاف وظیفه دشوار و کار سترگش، نامی کمرنگ و گاهی بی رنگ داشته است.

امروز اما "روابط عمومی" توانسته به جایگاه بایسته اش برسد و به شایستگی نامی را در روزشمار دنیا از آن خود کند. روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی جهانی و ملی به شمار می آید که در زیر این نام، شگفت انگیز ترین رویدادهای دنیا رقم می خورد. امروز روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت است؛ سربلندی هر سازمانی رابطه مستقیم با عملکرد روابط عمومی آن دارد و حتی شرکتهای کوچکتر نیز با اراده و مدیریت روابط عمومی بزرگ می شوند و جان می گیرند.

بیست و هفتم اردی بهشت، روز ملی "روابط عمومی" بر همه تلاشگران عرصه "ارتباطات" به شادی و خجستگی، خوش خبر باشید!

مرتضی شیخ زاده

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل

  سازمان منطقه آزاد قشم

نظر شما