شهردار بندرعباس:

حضور مقتدرانه مردم در انتخابات نشانه تاییدپذیری نظام است

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۶۱۴۱۶
شهردار بندرعباس گفت: هر انتخابات یک برنده دارد، اما برنده اصلی به فرموده مقام معظم رهبری مردم هستند که حضور آنها تأیید پذیری نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده با تقدیر از آحاد مختلف مردم به منظور حضور قاطعانه در انتخابات روز گذشته، اظهار کرد: آرایی که روز گذشته به صندوق انداخته شد، سرنوشت کشور و آینده نظام را مورد تأیید قرار داده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه اصلی‌ترین قدرت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردم است، افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که انتخابات امسال نسبت به گذشته بسیار پرشورتر و شلوغ‌تر بوده و میزان مشارکت مردمی در این دوره بسیار بالا بوده است.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره در صدد لطمه زدن به اعتبار جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم هستند، گفت: حضور مقتدرانه و پرشور مردم عزیز کشورمان در همه شهرها و روستاها نشان دهنده شکست بدخواهان انقلاب است.

وی با تقدیر از حضور شهروندان بندرعباسی همزمان با سایر مردم کشور در پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: حضور پرشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رای، مهمترین راهکار پیشرفت و پشتوانه امنیت در کشور است و قطعاً بهبود اوضاع اقتصادی و مبارزه با فقر و فساد مهم‌ترین اولویت رئیس جمهوری منتخب خواهد بود.

شهردار بندرعباس بیان کرد: انتخاب اینکه چه کسی رئیس جمهوری بعدی باشد با مردم است اما میزان مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد و میزان مشارکت بیش از 70 درصد، بار دیگر پیام روشنی به دشمنان ایران داده است.

امینی‌زاده همچنین با اشاره به اینکه اعتبار رئیس جمهوری در نقش آفرینی‌اش در عرصه بین‌المللی مهم است، عنوان کرد: منتخب ملت به پشتوانه رأی قوی، ازاعتبار و اقتدار ملی و بین‌المللی لازم برای مدیریت چالش‌های پیش رو برخوردارخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تمکین در برابر رأی مردم و قانون یک اصل مهم در برگزاری انتخابات است، افزود: هر انتخابات یک برنده دارد، اما برنده اصلی به فرموده مقام معظم رهبری مردم هستند که حضور آنها تأیید پذیری نظام است.

امینی‌زاده به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در بندرعباس همزمان با سایر شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت شهروندان در امور شهری و تلاش اعضای شورای پنجم شهر بندرعباس و اجرای برنامه‌ها و اقدامات کارشناسی شهر بندرعباس در مسیر توسعه و آبادانی باقی بماند و سرعت بیشتری به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز