مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

مردم با حضور خود در انتخابات از انقلاب و ولایت پشتیبانی کردند

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹:۳۳
کد خبر: ۵۶۱۵۲۱
مردم با حضور خود در انتخابات از انقلاب و ولایت پشتیبانی کردند
حجت الاسلام والمسلمین محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: مردم با حضور خود در انتخابات از انقلاب و ولایت پشتیبانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عظمتی افزود:انتخابات ریاست جمهوری امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا از یک طرف به یک موضوع مهم بین المللی تبدیل شده بود و از طرفی دیگر اتاق فکر دشمنان این حادثه بزرگ را رصد می کردند وتوطئه های زیادی را برای برهم زدن انتخابات و حضور نیافتن مردم پای صندوق های رای برنامه یزی کرده بودند.

این مسئول در ادامه اظهار داشت:حضور میلیونی مردم پای صندوقهای رای این امید را در دشمنان به یاس تبدیل کرد و دشمنان سیلی بزرگی از ملت ایران خوردند و بار دیگر مردم ولایت مدار و انقلابی و همیشه در صحنه ایران نشان دادند که هرگز پشت این نظام و رهبری را خالی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عظمتی در ادامه بیان کرد:تا حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب اینگونه پرشور باشد دشمنان این نظام و انقلاب تمام امیدشان از این نظام قطع خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:فردی که به عنوان رئیس جمهور توسط مردم انتخاب می شود باید به خواسته های مردم کامل عمل کند و ریشه فقر و بیکاری را که دغدغه همه اقشار جامعه است از بین ببرد تا جوانان ما در امنیت کامل شغلی و فکری در پیشرفت کشورمان سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز