سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان:

ارتباط دانشگاه و صنعت فرآیندی است که در طول زمان شکل می گیرد

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۶۱۹۷۳
ارتباط دانشگاه و صنعت فرآیندی است که در طول زمان شکل می گیرد
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به همراه تعدای از اعضای هیأت علمی دانشگاه جهت توسعه و ایجاد دانشگاه هاب بین اللملی با مهندس رضائیان مدیر عامل کشتی سازی فراساحل ایران به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست با تعدای از مدیران صنایع کشتی سازی فراساحل ایران با بیان اینکه اقتصاد دنیای امروز بر پایه نوآوری، خلاقیت و استفاده از دانش استوار است، افزود: بزرگترین سرمایه های یک بنگاه اقتصادی، منابع انسانی هستند و این نیروها کسانی جز کارآفرینان نیستند.

 دکتر قائدی اظهار داشت: ارتباط دانشگاه و صنعت فرآیندی است که در طول زمان شکل می گیرد.

مهندس رضائیان مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در این مراسم با اشاره به اینکه نگاه ما به دانشگاه پیام نور نگاه راهبردی است، افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند با بازدید از کارگاه ها و طرح های تحقیقاتی به کشتی سازی کمک شایانی نمایند.

رضائیان با بیان اینکه فعالیت صنعت روی دریا با صنعت در خشکی قابل مقایسه نیست اظهار داشت: هزینه روی آب 10 برابر هزینه خشکی است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجتمع کشتی سازی ایزوایکو با شش زیرمجموعه که به صورت هلدینگ مرکزی اداره می شوند در زمینه ساخت و تعمیرانواع شناورهای کوچک، متوسط و بزرگ؛ سازه های دریایی شامل سکوهای گازی و نفتی، تعمیرشناورهای داخلی وخارجی و همچنین ساخت و تعمیر سکوهای حفاری نفتی فعالیت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز