اولویت های تحقیقاتی سال ۱۳۹۶ شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان اعلام شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۶۲۷۸۶
تعیین اولویتها و محورهای تحقیقاتی مورد نیاز شرکت¬های آب منطقه¬ای به منظور هدایت امکانات و ظرفیتهای تحقیقاتی در راستای پاسخگویی به مهمترین و ضروری¬ترین موضوعات مبتلا به بخش آب استان انجام می¬شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه­ای هرمزگان اظهار داشت : اولویت­های تعیین شده در بخش تحقیقات آب منطقه­ای هرمزگان از نوع پژوهش­های کاربردی است که با هدف کسب دانش علمی و فنی جدید با کاربرد عملی خاص و حل مشکل در استان و کشور انجام می­گیرد و منجر به محصول کاربردی، نوآوری یا بومی سازی دانش فنی می­شود . باعنایت به هدایت، یکپارچه سازی و همسو سازی اولویت­های پژوهشی و فناوری با سیاست­ها و برنامه­های علمی در حوزه علم و فناوری کشور این اولویت­ها به صورت تقاضا محور تعریف گردیده است.

مهندس حسینی افزود: اولویت­های سال 96، در 4محور تعریف گردیده است؛ این محورها شامل: منابع آب، اقتصاد آب، مباحث حقوقی و قانونی و اجتماعی و ظرفیت سازی و محور زیرساخت­های آبی می باشد.

وی افزود: 7 اولویت تحقیقاتی در سال جاری پس از تأیید وزارت نیرو در دستور کار گروه تحقیقات قرار گرفته است که عناوین این اولویت­ها جهت بهره برداری در پرتال  شرکت، منوی تحقیقات، زیر منوی اولویت­ها درج گردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز