مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی و تزکیه نفس است

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۴:۱۱
کد خبر: ۵۶۴۷۵۴
ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی و تزکیه نفس است
حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان‌ها و بهره‌گیری از دستورات قرآن و عمل به آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در مراسم افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمت های الهی، ذخایر درون انسان را از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی می سازد و راه ایمان و تقوای الهی را هموار می کند.

وی، ادامه داد: در این ماه مبارک، تمام شرایط فراهم و همه موانع بر طرف شده تا مومنان به خود پرداخته و خویش را اصلاح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، تصریح کرد: نفس کشیدن انسان روزه دار در این ماه تسبیح خداوند است و خواب نیز در این ماه عبادت و عمل خیر و دعای شما در این ماه مستجاب می شود. وی، اضافه کرد: انسان در این ماه باید گوش، زبان و چشم خود را کنترل و تنها روزه گرفتن به غذا نخوردن نیست.

این مقام مسئول، یادآور شد: ماه رمضان ماه رسیدن به خدا است و اگر تمام اعمال رنگ خدایی به خود بگیرند، باعث ایجاد ثواب و پاداش می‌شوند، ما باید سعی کنیم که به درگاه خداوند متعال نزدیک شویم تا قدر، قیمت و منزلت پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در پایان گفت: انسان‌ها نباید در این ماه از رحمت الهی نا امید شوند چون که ماه رمضان ماه خدا و مایه امید و رحمت است و نباید از درگاه الهی مایوس شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز