غبار روبی مساجد شرکت پالایش نفت بندرعباس در آستانه استقبال از ماه رمضان

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۶۵۲۷۳
غبار روبی مساجد شرکت پالایش نفت بندرعباس در آستانه استقبال از ماه رمضان
در آستانه ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی و همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی غبار روبی و عطر افشانی در مساجد شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در دهه تکریم و غبارروبی مساجد و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که نویدبخش شمیم دلنشین مناجات و رایحه دلنواز ایمان و بندگی است در آئینی معنوی و در بارش متواتر نور و گلاب با حضور جمعی از کارکنان و خانواده ها مسجد خاتم الانبیاء پالایشگاه نفت بندرعباس و مسجد امام علی (ع) شهرک مروارید غبار روبی و عطر افشانی شد.

برگزاری این مراسم معنوی در مسجد امام علی (ع) شهرک مروارید با استقبال پر شور جوانان و نوجوانانی مومن همراه بود که با دلی آکنده از نور ایمان خود را آماده ماه ضیافت الهی و استفاده از فرصتهای معنوی ماه مبارک رمضان می کنند.

این مراسم روحبخش در مسجد خاتم الانبیاء پالایشگاه نفت بندرعباس نیز با حضور جمعی از کارکنان این پالایشگاه برگزار و فضای معطر شده مساجد به عطر گلاب و صلوات، آماده استقبال از ماه میهمانی خدا شد.

غبارروبی و معطرسازی مساجد، استقبال از ماه میهمانی خدا و تحمل سی روز گرسنگی وتشنگی روزه، بهانه ای است تا در پایان این ماه مبارک، دلها نیز مانند مساجد غبار روبی و معطر شده باشند.

ماه رمضان فرصتی برای غبار روبی از زنگار دل و زدودن غبار از جسم و روح است تا به معبود نزدیک شویم و خود را از حلقه وابستگی ها رها کرده و با اصلاح رفتار خود در مسیر خودسازی گام برداریم.

دهه آخر ماه شعبان، دهه تکریم، تطهیر و غبارروبی مساجد نامیده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز