فرماندار شهرستان قشم:

تاثیر انقلاب اسلامی بر جنبش های مبارزه با استکبار جهانی بی بدیل است

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۶۵۸۹۵
تاثیر انقلاب اسلامی بر جنبش های مبارزه با استکبار جهانی بی بدیل است
فرماندار شهرستان قشم گفت: امروز معیار حرکت های مردمی در کشورهای اسلامی و مبارزه آنان با استکبار جهانی و همچنین تغییراتی که در افکار آزاد اندیشان جهان ایجاد شده، متاثر از انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا نصری در نشست هم اندیشی برنامه ریزی 28 امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره) در محل فرمانداری، گفت: امام با احیای دوباره اسلام توانست معادلات دو قطبی حاکم بر جهان را با ارائه اسلام ناب محمدی تحت تاثیر قرار دهد.

وی اعلام کرد: خدمت حضرت امام (ره) به اسلام یک خدمت استثنایی است که امروز همه ما موظف هستیم اندیشه های آن پیر سفر کرده را به عنوان نقشه راه به نسل آینده ساز کشور منتقل کنیم.

او از امام خمینی (ره) به عنوان شخصیت بی بدیلی که راه و روش نوینی را برپایه مردم سالاری دینی در ایران به ارمغان گذاشت، نام برد و گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از جلوه های شکرگذاری به درگاه خداوند است که به همت حضرت امام (ره) بر پایه اسلام و بر اساس جمهوریت و احترام به آرای مردم شکل گرفت.

نصری ادامه داد: ایران از ابتدای پیروزی تا کنون تقریبا همه ساله شاهد برپایی انتخابات پرشور در این کشور بوده و مردم در 29 اردیبهشت یکی از موفق ترین حماسه های دوران انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی از مردم ایران به عنوان حامیان اصلی نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: حضور چشمگیر و بی نظیر ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، نقشه دشمنان برای تبلیغات گسترده در رابطه با سفر ترامپ به عربستان و منطقه خاور میانه را بی اثر کرد.

فرماندار شهرستان قشم، اندیشه های حضرت امام را بر گرفته از تفکرات الهی پیامبر اسلام دانست و گفت: به هر میزان که در نشر اندیشه های امام تلاش کنیم به اسلام ناب محمدی (ص) خدمت کرده ایم و امروز همه ما موظفیم جوانان و نوجوانان کشور که موفق به درک حضور ارزشمند امام نشده اند را در مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی هدایت کنیم.

او ادامه داد: مردم ولایتمدار قشم در نقاط مختلف این شهرستان برنامه های عزاداری 28 امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را با شکوهی خاص برگزار خواهند کرد..

بنا به این گزارش در این نشست مقرر شد: آئین سالروز رحلت آسمانی حضرت امام خمینی (ره) در عصر روز 14 خرداد از ساعت 6 بعدازظهر در مسجد النبی (ص) شهر قشم و در شهرهای درگهان، سوزا و هرمز و همچنین روستاهای پرجمعیت برگزار شود.

مردم شهرستان قشم همچون دیگر هموطنانمان همه ساله در سالروز عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره) با برافراشتن پرچم های مشکی بر سر در منازل و خیابان ها و حضور در آئین های عزاداری، یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران را گرامی می دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز