رئیس شورای شهر بندرعباس:

۱۵ خرداد جلوه درخشان اراده ملت ایران است

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۲:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۲۶۳
کاندیداهای معترض مراقب باشند تا خوراک برای رسانه‌های بیگانه فراهم نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پرویز سالاری ظهر امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: 15 خردادماه در تاریخ مقاومت اسلامی در ایران و جهان ثبت و ضبط است و حضرت امام (ره) نماید واقعی ایمان و باور به خدا بود که با همان ایمان راسخی که در 15 خرداد 42 نهضت خود را آغاز کرد در 22 بهمن 57 آن را به پیروزی رساند و با همان اراده و ایمان نیز دیدیم که خرمشهر در 3 خرداد 61 به پیروزی رسید.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران را ایمان راسخ به خدا و وجود رهبری دانست و افزود: امام خمینی با باور قلبی به خداوند و با تکیه به قدرت لایزال الهی به پیروزی رساند و همان نونهالانی که در 15 خرداد 42 در گهواره‌ها بودند، سال‌ها بعد پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و انقلاب را از گزند حمله وحشیانه دشمن در امان نگاه داشتند.

رئیس شورای شهر بندرعباس ادامه داد: امام خمینی در سال 1342 سرآغاز بیداری و هوشیاری ملت ایران بود و یاران امام (ره) بودند که در دفاع مقدس با اقتدار و عظمت در برابر دشمن ایستادند.

سالاری همچنین به 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره و گفت: رهبر معظم انقلاب جایگزین بی‌بدیل امام راحل هستند و همه ما باید پشت سر عمود خیمه انقلاب اسلامی با اقتدار و ایمان گام برداریم. ما رهبری داریم که دشمنان از تمهیدات و تدابیر ایشان همواره در هراس بوده و هستند.

وی عنوان کرد: مشاور ارشد سازمان سیا درباره نقش رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران معترف است و می‌گوید که همه برنامه‌های کلانی که آمریکا برای اجرایشان صدها میلیارد دلار برنامه‌ریزی و هزینه کرده است را رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته خنثی می‌کند.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که باید قدر نعمت رهبری را در جامعه‌مان بدانیم، تأکید کرد: بخش بزرگی از امینت و آرامش امروز کشورمان بواسطه دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سالاری در بخش دیگری از اظهارات خود به حضور باشکوه مردم بندرعباس در پای صندوق‌های رای اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور را به همه ملت ایران و مردم هرمزگان و بندرعباس تبریک می‌گویم و باید گفت که همه در خلق این حماسه بزرگ موثر بودند. بخصوص رسانه‌ها که در جهانی‌ساختن این رویداد بزرگ نقش‌آفرینی کردند و همین طور نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی کشورمان که تلاش کردند تا انتخابات در فضایی امن برگزار شود و بحق در این نقش خود موفق عمل کردند.

وی تصریح کرد: املای نانوشته غلط ندارد لذا باید حواس‌مان باشد که دانسته یا ندانسته، آب به آسیب دشمن نریزیم و برای رسانه‌های بیگانه خوراک تأمین نکنیم و بدانیم که انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در شرایطی در کشورمان با شکوه و عظمت منحصربفردی برگزار شد که در برخی از کشورهای منطقه حتی بویی از دموکراسی و مراجعه به آرای مردم وجود ندارد.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: حیف است که حماسه بزرگ حضور مردم را با برخی سخنان زیر سوال ببریم و البته ما بر رعایت قانون در کشور تأکید داریم و قانون به درستی شیوه و روش کار را برای بررسی مسائل مرتبط با انتخابات مشخص کرده است.

سالاری در پایان از اعضای شورای چهارم خواست تا با حضور فعالانه‌تر در جلسات شورای شهر به تسریع در انجام امور مردم تا آخرین روز خدمت خود اقدام کنند و نگذارند مسائل و مشکلات مردم بر زمین بماند.

نظر شما