کیانوش جهانبخش:

هرمزگان در حال پوست‌اندازی جدی است

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۵:۰۷
کد خبر: ۵۶۶۲۶۴
اگر مدیری وارد تسویه حساب شخصی شود شورا برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان،کیانوش جهانبخش اظهار کرد: هرمزگان در این برهه زمانی در حال یک پوست‌اندازی جدی و رو به رشد است و زمینه‌ برای خدمت‌گزاری همگان فراهم است و باید از ظرفیت هر کدام از کاندیداها به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی بهره برد.

وی افزود: توصیه می‌کنم به آقای شهردار و مجموعه مدیران شهرداری که در التهاب انتخاب شهردار و حواشی پیرامون آن قرار نگیرند و همچون گذشته نسبت به تلاش برای خدمت به مردم با جدیت کوشا باشند و تکلیف همه ما خدمت‌گزاری تا آخرین لحظه فرصت خدمت به مردم است.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که از تمامی همکارانم در شورای شهر بندرعباس می‌خواهم که با عزم جدی در جلسات شورای چهارم حاضر شوند و با دقت از اعتماد گذشته مردم به خویش صیانت کنند و با تمام توان روزهای پایانی را با همان انگیزه و شوق روزهای اول شورای چهارم ادامه مسیر دهند.

جهانبخش عنوان کرد: از همه کاندیداهایی که با اقبال مواجه نشده‌اند تقاضا دارم که با مودت و همدلی حرکت کرده و خدای ناکرده وارد فضای تخریب نشوند و همه ما باید بدانیم که رسالت ما حرکت به سمت ارائه خدمات مناسب به مردم و ساختن هرمزگانی آباد است.

هر کدام از کاندیداها یک سرمایه بزرگ اجتماعی هستند

این منتخب مردم بندرعباس در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر بندرعباس ادامه داد: هر کدام از کاندیداهای این دوره از انتخابات شورای شهر بندرعباس یک سرمایه بزرگ اجتماعی بشمار می‌روند و ما وظیفه داریم هر کدام از این عزیزان را یک سرمایه بزرگ اجتماعی قلمداد کنیم که تنها در فضای همدلی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف بهره برد.

وی بیان داشت: هرمزگان در این برهه زمانی در حال یک پوست‌اندازی جدی و رو به رشد است و زمینه برای خدمت‌گزاری همه نیروهای دلسوز آن فراهم است. دقت داشته باشیم که خدای ناکرده با اظهارنظرهای غیرواقعی و غیرمنصفانه، این نیروهای پای کار و توانمند را به حاشیه و انزوا نرانیم.

جهانبخش گفت: عقلا و بزرگان و نخبگان هرمزگان نیز تلاش خود را در جهت همگرایی برای اعتلای هرمزگان بسیج کنند.

مدیران شهرداری مراقب باشند وارد حاشیه نشوند

عضو فعلی شورای شهر بندرعباس در ادامه عنوان کرد: اگر در مدت باقی‌مانده از شورای چهارم متوجه شویم که مدیری از مجموعه شهرداری وارد فضای تسویه‌حساب شخصی و خدای‌ناکرده تحقیر دیگران شود و یا اگر مدیری بخواهد در مسیر تثبیت موقعیت خود با رها کردن وظیفه اصلی‌اش به دنبال مسائل حاشیه‌ای برود، بدون هیچ تعارفی از موقعیت قانونی خود در شورای شهر در این زمینه استفاده خواهیم کرد و با این رفتارها برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد:یقینا انتخاب شهردار و نظارت بر آن مهم‌ترین وظیفه شورای پنجم است و تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا با عنایت به بررسی عملکرد شهردار فعلی و بررسی برنامه کاندیداهای احتمالی تصدی این پست و با در نظر گرفتن جمیع جهات، انتخابی اصلاح و به نفع مردم خواهیم داشت.

جهانبخش تصریح کرد: بزرگان جناح‌های سیاسی هم می‌توانند در این زمینه به شورای پنجم مشورت دهند اما تقاضا دارم که از وارد آوردن فشارهای مختلف و دیکته‌ نمودن نظر خود به اعضای شورا پرهیز کنند و امیدوارم که شورای پنجم شورایی مستقل و پیشرو باشد.

شورای چهارم شورای تأثیرگذاری بود

منتخب مردم بندرعباس در انتخابات شورای شهر به عملکرد شورای چهارم نیز اشاره‌ای کرد و گفت: شورای چهارم شورای تأثیرگذاری بود و تعداد مصوبات و جلسات آن نشان‌دهنده پویایی شورای شهر چهارم بود و لذا همکارانی که در شورای چهارم حائز رای مردم در دوره پنجم نشده‌اند، صاحب تجربه، توان و تخصص لازم برای احراز پست‌های مختلف در مدیریت شهری و دیگر حوزه‌ها هستند و از نمایندگان استان تقاضا دارم به راحتی از کنار این سرمایه‌های ارزشمند مدیریتی عبور نکنند چرا که با صرف هزینه‌های بیت‌المال به این تجربه و تخصص رسیده‌اند.

 

به گزارش برنا: کیانوش جهانبخش با 20 هزار و 6 رای در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به عنوان یکی از 11 عضو شورای پنجم انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز