بررسی شاخص های بهداشتی درمانی در جزیره کیش

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۰:۴۷
کد خبر: ۵۶۸۹۶۸
بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از مرکز توسعه سلامت کیش با هدف آشنایی، بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه و همچنین شاخص های بهداشتی و درمانی در کیش انجام شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر جاودان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بازدید از واحدهای تابعه در اقصی نقاط استان است. در این بازدید ها، از نزدیک با همکاران شاغل در مراکز و پایگاه های سلامت دیدار کرده؛ چرا که منابع انسانی جزو بزرگترین سرمایه سازمان است. 

دکتر جاودان عنوان کرد: وضعیت گسترش شبکه، زیر ساخت های اداری، بهداشتی و درمانی و همچنین نیروی انسانی و فرآیندهایی که در این زمینه وجود دارند، همچون وضعیت سلامت خانواده، وضعیت بیماری ها در منطقه اعم از مالاریا، بیماری های عفونی، بیماری های واگیر و غیر واگیر و اطلاع از شرایط کنونی در منطقه، از جمله مواردی بود که در این بازدید شاخص های مربوط به آنها توسط همکاران مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت .

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه مواردی که در بازدیدها مورد بررسی قرار می گیرند، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند همه مسائل بهداشتی جزو اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است و انتظار داریم همکاران ما به همه مسائل توجه کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز