مدیر جدید امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۱:۰۶
کد خبر: ۵۶۸۹۷۸
مدیر جدید امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد
طی حکمی از سوی حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محدثه رزمجو به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در حکم انتصاب سرپرست جدید این مدیریت آمده است: نظر به سوابق، تجربیات و تعهد سرکار عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادها منصوب می شوید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین برای موفقیت سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت کرده است.

شایان ذکر است: حمید رضا مومنی در آئین معارفه محدثه رزمجو، طی سخنانی گفت: سلامت کار در مدیریت امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد در این دوره مدیریت نیز بایستی مانند دوره قبل بیشتر از موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه بیش از 70 درصد پرونده های مالی و حقوقی دادگستری شهرستان قشم به سازمان منطقه آزاد مربوط می شود، افزود: دقت نظر در امور و کارهای این مدیریت موجب کاهش پرونده ها و روند سالم سازی اقدامات مالی و حقوقی در سازمان منطقه آزاد قشم می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: با احترام به حقوق شهروندی باید از ضایع شدن حق الناس جلوگیری کنیم و قراردادن قوانین و مقررات این حوزه بر روی سایت سازمان نقش مهمی در آگاه کردن مردم نسبت به مباحث حقوقی خواهد داشت.

وی از تلاش سختکوشانه محمد جوادیان زاده که پیش از این به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان مشغول به کار بود تقدیر کرد و با اعلام اینکه دوره خدمت وی یکی از موفق ترین دوره های کار این مدیریت بوده است، گفت: آزاد سازی وسیع اراضی ملی و دولتی از چنگ متصرفان در نقاط مختلف جزیره از  اساسی ترین اقدامات موفق جوادیان زاده است.

بنا به این گزارش، محمد جوادیان زاده که به درخواست خود از ادامه کار در مسئولیت مدیریت امور حقوقی سازمان کنار رفت، با عنوان مشاور اجرایی حمیدرضا مومنی در سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت شد.

نظر شما