پیام تسلیت دکتر داودی در پی درگذشت "سید رضا نیری"

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۲:۱۷
کد خبر: ۵۸۰۸۷۶
دکتر داوودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طی پیامی درگذشت "سید رضا نیری" مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت حاج سید رضا نیری؛ مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور که از سرمایه‌های ارزشمند و دلسوز کشور و در عرصه سلامت با خدمت گزاری به محرومان و مستمندان تلاش های گسترده ای انجام دادند، ضایعه‌ای دردناک برای جامعه و حوزه سلامت کشور محسوب می‌شود.

فقدان این شخصیت مؤمن و انقلابی، یار وفادار امام بزرگوار و رهبری معظم انقلاب و انسان متواضع و بااخلاق  ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر ابتدا برای دولتمردان دولت تدبیر و امید و سپس برای جامعه خیرین سلامت کشور و ملت شریف ایران است.

شخصیت فرهیخته‌ای که از پیشگامان ‌انقلاب اسلامی بودند و نقش مؤثری در رسیدگی به نیازمندان با تأسیس کمیته امداد داشتند. مرحوم "نیری" که از همراهان صدیق امام خمینی (ره) بودند و پس از انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف به مردم و نظام خدمات شایانی کردند.

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت آن مرحوم را به مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کارکنان حوزه سلامت استان و به ویژه خانواده وی تسلیت عرض کرده، برای بازماندگان محترم آن مرحوم صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

 

دکتر سید حسین داودی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز