طی یک هفته گذشته در هرمزگان :

کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۸۱۲۷۳
کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در هرمزگان
سردار ملکی فرمانده انتظامی استان از توقیف 73 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 94 میلیارد و 197 میلیون ریال ، طی یک هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار"عزیزاله ملکی" در تشریح عملکرد یک هفته گذشته فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس استان و انجام کار اطلاعاتی، در این مدت، یک میلیون و 864هزار نخ سیگار، 18 هزار و 176 ثوب البسه و 363 لوازم صوتی و تصویری قاچاق کشف شد.

وی افزود: در یک هفته 810 قلم لوازم آرایشی، 12 هزار 150 قلم دارو، 10هزار و 972 عدد لوازم آشپزخانه، 3هزار و 512 متر پارچه،  سه تن میوه و 11 رأس احشام قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 73 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت بنا به نظر کارشناسان، 94 میلیارد و 197 میلیون ریال برآورد شده است که 89 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با قدردانی از مردم، از آنان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با 110 ، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز