معرفی محصولات صادراتی کشاورزی هرمزگان به خریداران جهانی

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۷:۲۶
کد خبر: ۵۸۵۷۶۵
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از سفر جمعی از بازرگانان و کارشناسان کشور های عمان ، روسیه وهلند برای بررسی ظرفیت های کشاورزی هرمزگان به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان ، عزیز سیدی در  جمع کشاورزان پیشرو استان در بندرعباس اظهار داشت : ارتقاء دانش کشاورزان  و کارشناسان ، فراهم کردن بستر مناسب برای آموزش بهره برداران در کشورهای هدف ، انتقال تجربه و تکنولوژی به استان و جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در بخش های مختلف از مهمترین اهداف برگزاری این نشست می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری هیات هایی از کشورهای مختلف برای آشنایی با محصولات وظرفیت های کشاورزی هرمزگان به این استان سفر خواهند کرد تصریح کرد : معرفی محصولات  باید طوری انجام شود که این بازدیدها منجر به انعقاد قرارداد و نهایتا صادرات محصولات را درپی داشته باشد.

سیدی با تاکید بر اینکه د ربازارهای جهانی رقبای سرسختی وجود دارد افزود : کشاورزان  محصولات  خود را باید با استانداردهای بازارهای جهانی وبر اساس نیاز وسلیقه کشورهای مختلف تولید و با تبلیغات مناسب آنها را به فر وش برسانند.

وی از برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی استان در کشور روسیه و همچنین بازدید از نمایشگاههای کشاورزی درکشورهای آلمان و ایتالیا  در آبان ماه امسال خبر داد و گفت : در این بازدیدها هیات های اعزامی باید به دنبال معرفی مناسب محصولات وهمچنین انتقال دانش به استان باشند.

سیدی افزود : هرمزگان در خصوص صادرات آبزیان و محصولات  زراعی وباغی به کشور های مختلف آمادگی دارد و میبایست زیرساختهای لازم فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز