بازدید مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۸۶۰۶۲
بازدید مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیران تامین اجتماعی هرمزگان طی سفری به منطقه صنعتی غرب بندرعباس از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی خلیج فارس بازدید کردند، تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بیمه ای و درمانی کارگران قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید فاضل حیدری بلوکی و لیلا خدری " با همراهی رئیس شعبه یک بندرعباس و کارشناسان ارشد تامین اجتماعی  به منطقه صنعتی غرب بندرعباس سفر کردند تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بیمه ای و درمانی کارگران قرار گیرند.

علاوه بر نشست با مدیران ارشد این مجموعه، بازدید از واحد بهره برداری بخش واگن برگردان، محوطه انباشت و برداشت، اسکله مکانیزه تخلیه و بارگیری مواد فله معدنی و همچنین ساختمان بهداری جدیدالتاسیس منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به انجام رسید.

لازم به ذکر است، در نشست مشترک مدیران تامین اجتماعی هرمزگان با دکتر "حسن خلج طهرانی" مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مشکلات کارگری و مشاغل سخت و زیان آور در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اشتغالزایی بالغ بر ١٥ هزار نفر در ١٣کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد که با توجه به استقرار صنایع بزرگ در این مجموعه عظیم اقتصادی، به قطب صنعت فولاد ، آلومینیوم ، تخلیه و بارگیری مواد معدنی و نفتی و انرژی برق تبدیل شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز