به مناسبت هفته تامین اجتماعی صورت گرفت

بازدید احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان خلیج فارس

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۵:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۷۷۱
بازدید احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان خلیج فارس
احمد مرادی نماینده مردم شریف بندرعباس در مجلس شورای اسلامی همزمان با هفته تامین اجتماعی از بیمارستان خلیج فارس تامین اجتماعی بازدید و با بیماران بستری شده در این مرکز درمانی گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "احمد مرادی" نماینده مردم شریف بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از بیماران بستری شده در این مرکز بزرگ درمانی ، از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان بزرگ بیمه گر در خدمات رسانی به مردم تقدیر کرد و با مدیران و کارشناسان ارشد مجموعه تامین اجتماعی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد .

لازم به ذکر است، در انتهای  این دیدار، "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تأمین اجتماعی و  دکتر "لیلا خدری" مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گزارشی از عملکرد یکساله واحدهای زیرپوشش خود را ارایه کردند.

حیدری بلوکی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ٥١درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد، خاطر نشان کرد:  تاکنون بالغ بر ٩١١ هزار در مجموعه ١٣ شهرستان استان هرمزگان زیر چتر امیدآفرین این سازمان گردهم آمده اند تا از خدمات بیمه ای و درمانی آن بهره مند شوند.

وی گفت: تعداد ١٧ شعبه اصلی و دایم، ١٢ شعبه اقماری، ٢ کارگزاری، یک کارگزاری اقماری و ٣ کارگزاری دارای مجوز راه اندازی در این استان مشغول خدمت رسانی هستند و پیگیری ها برای اخذ مجوز راه اندازی شعب و کارگزاری های جدید در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز