حسینی‌پور خبر داد:

اصلاح قانون حریم ۶۰ متری دریا

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۹:۳۸
کد خبر: ۵۹۱۳۳۲
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس از اصلاح قانون حریم 60 متری دریا در کمیسیون ماده پنج استان و شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به پیشنهاد شهرداری بندرعباس خبر داد.

به  گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصغر حسینی‌پور با اشاره به برگزاری اولین جلسه بازنگری حریم 60 متری دریا، اظهار کرد: این جلسه به میزبانی شهرداری بندرعباس در خصوص مشکلات پیش آمده ناشی از تعاریف مختلف حریم 60 متری دریا در طرح‌های مصوب شهر محدوده بندرعباس، برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد نسبت به پیگیری طرح بازنگری قانون حریم 60 متری دریا از طریق مشاور دارای صلاحیت(دانشگاه هرمزگان) اقدام شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی از سوی مشاور مربوطه با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری بندرعباس، گفت: در این جلسه پس از توضیحات تخصصی مشاور درباره حریم 60 متری، نظرات سایر اعضا نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه این طرح به کمیسیون ماده پنج استان ارایه شده است، ادامه داد: بر اساس طرح مورد نظر، شهرداری بندرعباس به منظور رفع مشکلات موجود در این زمینه با همکاری ارگان‌های مربوطه در صدد تعریف حریم 60 متری دریا با رعایت موازین قانونی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز