مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان:

پیگیری مستمر حل مشکل مطبوعات استان

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۳۸۴
پیگیری مستمر حل مشکل مطبوعات استان
درویش نژاد از پیگیری مستمر حل مشکل مطبوعات هرمزگان خبر داد و گفت : به اهالی مطبوعات اطمینان می دهم که مشکلات آنان از سوی این اداره کل به مقامات بالاتر جهت حل مشکل انعکاس داده شده و تمام سعی و تلاشمان در جهت رفع مشکل اهالی مطبوعات خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد گفت : در خصوص عدم وجود هرمزگان در لیست استان های کم برخوردار که از سوی وزارت کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می شود پیگیر موضوع شده ایم تا هرمزگان جزو لیست استان های کم برخوردار کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : به اهالی مطبوعات اطمینان می دهم که مشکلات آنان از سوی این اداره کل به مقامات بالاتر جهت حل مشکل انعکاس داده شده و تمام سعی و تلاشمان در جهت رفع مشکل اهالی مطبوعات خواهد بود .

وی افزود :چند روز قبل اطلاعیه ای از سوی اداره کل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حمایت و تخصیص یارانه به مطبوعات استان های کم برخوردار کشور در سایت های خبری منتشر شد که به دلیل عدم وجود نام هرمزگان در این لیست پیگیر حل مساله هستیم و امیدواریم این مشکل به زودی حل خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز