مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

نقش کلیدی روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۸۳۶
نقش کلیدی روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: باید از همفکری و تجربیات یکدیگر برای پیشبرد اهداف و تخصصی سازی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استفاده کنیم.

به گزارش خبرکزاری برنا در هرمزگان، شیرزاد عزتی در نشست با مدیران روابط عمومی های دانشگاه ها، حوزه بهداشت و سلامت و دستگاه های فرهنگی و مذهبی استان هرمزگان بر لزوم استانداردسازی روابط عمومی ها و ارائه ایده های نو برای پیشرفت در این حوزه تاکید کرد و بیان داشت: روابط عمومی استانداری تلاش می کند با بازرسی هایی که از دستگاه های اجرایی انجام می دهد به صورت حضوری امکانات و مشکلات را ببینند  و نشستی با مدیران کل دستگاه های اجرایی برای چاره اندیشی رفع مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: این بازرسی ها انجام می شود تا بیانگر نقش کلیدی روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی باشد و دستگاه هایی که استانداردها را رعایت کنند مورد تشویق قرار می گیرند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار برگزاری دوره های آموزشی و بهره گیری از ابزارهای نوین برای تقویت روابط عمومی ها شد و افزود: باید از همفکری و تجربیات یکدیگر برای پیشبرد اهداف و تخصصی سازی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استفاده کنیم.

در این نشست مدیران روابط عمومی دستگاه ها به بیان نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیماتی جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز