استاندار هرمزگان در شورای فنی استان تاکید کرد:

واگذاری پروژه های عمرانی دستگاه های دولتی به بخش خصوصی

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۵۷:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۱۰۴
واگذاری پروژه های عمرانی دستگاه های دولتی به بخش خصوصی
نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت:علت واگذاری پروژه های عمرانی دستگاه های دولتی به بخش خصوصی انجام با کیفیت و بهره وری بهتر پروژه ها است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای فنی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کارگروه های زیر نظر شورای فنی باید فعال باشند و نسبت به عملیات عمرانی در همه موارد نظر کارشناسی دهند، عنوان کرد: ظرفیت های زیرساختی خوبی در هرمزگان وجود دارد و از کارهای عمرانی باید همه آحاد مردم بهره مند شوند.

وی ادامه داد: عصاره خدمات دولت در پروژه های عمرانی نمود دارد و در راستای اقتصاد مقاومتی باید افزایش بهره وری، مدیریت منابع، کیفیت و مقاوم سازی در اجرای پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه انتظار ما از دستگاه های دولتی این است که پروژه های عمرانی خود را به بخش خصوصی واگذار کنند تا با کیفیت و بهره وری بهتری انجام شود، افزود: کمک به بخش خصوصی موجب کمک به دولت و پیشرفت کشور خواهد شد و باید راه را برای بخش خصوصی هموار کنیم.

جادری اظهار داشت: دولت اعتقاد دارد ظرفیت بسیار خوب بخش خصوصی راهگشاست و بهترین کار برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، واگذاری آنها به بخش خصوصی است.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر برخوردار در اجرای طرح های عمرانی شد.

نظر شما