دکتر جادری در شورای هماهنگی روابط خارجی استان خبر داد:

راه اندازی خط هوایی بندرعباس-مقسط

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۳:۵۸
کد خبر: ۵۹۲۱۱۷
راه اندازی خط هوایی بندرعباس-مقسط
استاندار هرمزگان از انجام اقدامات نهایی راه اندازی خط هوایی بین شهر بندرعباس و پایتخت کشور عمان خبر داد و گفت: روز 16 مرداد ماه اولین پرواز در این خط هوایی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط خارجی استان هرمزگان با قدردانی از وزارت خارجه و سفارت ایران در رم برای همکاری و هماهنگی سفر هیئت مدیران هرمزگان به ایتالیا، عنوان کرد: در این سفر برنامه های مفید و کاربردی خوبی انجام شد و نتایج ملموسی نیز برای استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مباحث سفرهای هیئت های مختلف از استان هرمزگان به خارج از کشور باید در این شورا مطرح و برنامه ریزی های آن با همفکری اعضای این شورا صورت گیرد.

استاندار هرمزگان به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی با عمان از طریق هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات نهایی جهت برقراری و راه اندازی خط هوایی میان شهرهای بندرعباس و مسقط پایتخت کشور عمان انجام شده است و روز 16 مرداد ماه اولین پرواز در این خط هوایی انجام می شود.

جادری تصریح کرد: پروازهای این خط هوایی توسط هواپیمایی کیش ایر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی برقرار می شود و هر هفته یک پرواز میان بندرعباس و مسقط انجام می شود.

وی همچنین از سفر هیئت تجاری و اقتصادی کشور عمان به شهرستان جاسک در شرق هرمزگان خبر داد و گفت: در قالب این هیئت تعدادی از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی عمان روز 18 مرداد ماه جهت بازدید از توانمندی های هرمزگان به جاسک سفر می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز خط کشتیرانی میان بندرعباس و بندرخصب عمان راه اندازی شده بود و این اقدامات به توسعه روابط اقتصادی و تجاری کمک می کند.

نظر شما