۳۰ هزار لیتر سوخت دپو شده در جاسک کشف شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۴:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۷۵۱
۳۰ هزار لیتر سوخت دپو شده در جاسک کشف شد
قاسمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جاسک از کشف 30 هزار لیتر سوخت دپو شده خبر داد و گفت: در این زمینه دو دستگاه خودرو وانت نیسان توقیف و یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ"عباس قاسمی"در تشریح این خبر گفت: شهرستان جاسک از موقعیت جغرافیایی خاصی برخورداربوده و با توجه به عدم وجود کارخانجات و عدم بازار کارو با نگرش به همجواری دریای عمان که قاچاق سوخت در این شهرستان متصور می باشد، در همین راستا ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی از دپو سوخت قاچاق در روستای بحل شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و کنترل منطقه، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در مخازن  پنج هزار لیتری کشف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو وانت نیسان تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ قاسمی با تأکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده اذعان کرد: نیروی انتظامی با تمرکز بر کار اطلاعاتی ، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان را با جدیت ادامه می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز