دکتر جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان:

استفاده از ظرفیت های مردمی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۶۵۷
استفاده از ظرفیت های مردمی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: باید به سمت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برویم و تا جایی که می توانیم کارهای عمرانی و پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت به شکل خوبی برگزار شد، عنوان کرد: تلاش های صورت گرفته موجب شد این انتخابات، انتخاباتی پرشور و رقابتی و در نوع خود بی نظیر باشد.

وی ادامه داد: ملت هوشیار و آگاه و بیدار ایران اسلامی در این انتخابات به صحنه آمدند و راه عقلانیت و تدبیر را تداوم بخشیدند.

استاندار هرمزگان حضور 42 میلیونی مردم در انتخابات را افتخاری دیگر برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: میزان مشارکت مردم هرمزگان در این انتخابات بیش 78 درصد بود.

جادری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به حقوق اقوام و اقلیت ها توجه داشته است، تصریح کرد: هرمزگان علی رغم اینکه استانی ساحلی و دارای مرز دریایی با پنج کشور حاشیه خلیج فارس است اما استانی امن است و همزیستی مسالمت آمیز و وحدت شیعه و سنی در این استان زبانزد بوده است و این دولت توانسته با مشارکت دادن اقوام و مذاهب مختلف بر میزان اعتماد مردم بیفزاید.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد به 770 هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم، اظهار داشت: باید به سمت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برویم و تا جایی که می توانیم کارهای عمرانی و پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران باید روی جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تمرکز و کار کنند، بیان داشت: سیاست دولت تدبیر و امید در ادامه راه نیز ایجاد اشتغال و رونق تولید با استفاده از ظرفیت های مردمی است.

جادری خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم نیز باید در راستای تحقق مطالبات مردم و رسیدگی و رفع مشکلات گام های اساسی برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز