معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان مطرح کرد:

تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۶:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۲۰۱
تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح ‏های اشتغال زا در مناطق روستایی انجام تسریع در روند مراحل پرداخت تسهیلات با هدف افزایش روند اشتغالزایی در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستاها و تحقق اقتصاد مقاومتیتاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخانلو در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح ‏های اشتغال زا در مناطق روستایی استان هرمزگان، عنوان کرد: مراحل پرداخت تسهیلات با هدف افزایش روند اشتغالزایی در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستاها و تحقق اقتصاد مقاومتی باید تسریع شود.

وی ادامه داد: در قالب تفاهم‏ نامه سه جانبه ای که بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد شده، تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق روستایی پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به عملکرد طرح های ارسالی از هرمزگان به بانک سینا، تصریح کرد: در مجموع 69 طرح از هرمزگان با اعتباری بالغ بر 881 هزار و 327 میلیون ریال جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق روستایی به بانک سینا معرفی شده است.

شیرخانلو اظهار داشت: از این تعداد، تسهیلات شش طرح با اعتباری بالغ بر  29 هزار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده و تعداد 15 طرح نیز با اعتباری بالغ بر 131 هزار و 300 میلیون ریال جهت پرداخت در مراحل نهایی قرار دارد و سایر طرح ها نیز در مرحله تکمیل پرونده و رسیدگی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز