حسین اخلاقی:

بهترین خدمات شایسته جامعه معلولین است

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۹۹۴
بهترین خدمات شایسته جامعه معلولین است
اخلاقی پور گفت:نگاه منطقی و به دور از ترحم، اصلی‌ترین خواسته معلولان است و ما نیز در مجموعه شهرداری بندرعباس بر پایه همین دیدگاه، سعی کرده‌ایم امور مربوط به این قشر را توام با احساس وظیفه بیشتر به پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ این نشست با حضور حسین اخلاقی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ، مدیر مرکز جامعه معلولان شهر بندرعباس ، مهران باوقار معاون فنی و اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک ، سید رضابیگ زاده معاون اجرایی سازمان طی بازدید از مرکز جامعه معلولین استان (شهید عیسی کریمی) برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه این افراد شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت:جامعه جانبازان و معلولان یکی از اقشاری هستند که با وجود معلولیت جسمی، موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‌اند.

حسین اخلاقی با اشاره به بررسی مشکلات این قشر در ارتباط با مجموعه تاکسیرانی و حمل و نقل افزود:نگاه منطقی و به دور از ترحم، اصلی‌ترین خواسته معلولان است و ما نیز در مجموعه شهرداری بندرعباس بر پایه همین دیدگاه، سعی کرده‌ایم امور مربوط به این قشر را توام با احساس وظیفه بیشتر به پیش ببریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ادامه داد: بهسازی پیاده‌روها و فراهم سازی تردد معلولان و افراد ویلچری در بسیاری از معابر شهر به عنوان یک اقدام قابل توجه از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر انجام شده و این اقدام در سایر بخش‌های شهر نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های قبل مناسب‌سازی معابر جهت تسهیل عبور و مرور یک خواسته به جا و منطقی جامعه معلولان بوده و امیدواریم این نگاه در همه بخش‌ها حاکم شود.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه حقوق شهروندی، حمایت از حقوق انسانی وظیفه دولتها در همه جوامع و برای همه شهروندان است، گفت: افراد دارای ناتوانی و معلولیت باید حقوق مشابهی برای زندگی همچون دیگر شهروندان داشته باشند و نباید هیچ استثنائی وجود داشته باشدو توجه ویژه ای در دسترسی به خدمات بهداشتی و اجتماعی، توانمندسازی و ایجاد فرصتهای برابر در کسب درآمد، تردد این افراد و مناسب سازی اماکن عمومی، زندگی فرهنگی و اجتماعی، آموزش، مسکن در تمام زمینه ها لازم است.

اضافه می‌شود، در ادامه این نشست مدیر جامعه معلولان مجموعه عیسی کریمی مشکلات مربوط به این قشر را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز