دکتر جادری در آئین افتتاح طرح حوض های خشک کشتی سازی:

گام های بلند در توسعه صنایع دریایی

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵:۵۹
کد خبر: ۵۹۸۱۷۸
گام های بلند در توسعه صنایع دریایی
نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت:با تلاش های شبانه روزی و مجدانه ای در صنعت کشتی سازی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس طی چهار سال اخیر امروز در صنایع دریایی گام های بلندی برداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در آئین افتتاح طرح حوض های خشک تعمیرات و نوسازی کشتی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با قدردانی از زحمات مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عنوان کرد: مهندس نعمت زاده تعصب فراوانی نسبت به تولید ملی داشته و انسان غیوری نسبت به کشور و صنعت است.

وی ادامه داد: اینکه امروز مهندس نعمت زاده به عنوان پدر صنعت، پتروشیمی و صنایع دریایی ایران معروف است به دلیل تلاش های شبانه روزی بوده و ایشان همواره در کنار تولیدکنندگان بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کشور ما غنی است و منابع بسیاری دارد، اظهار داشت: حلقه مفقوده ای میان صنعت و دانشگاه وجود دارد که باید این حلقه وصل و تقویت شود.

جادری بیان داشت: نیاز است از حالت سنتی در تجارت، تولیدات و فروش مواد معدنی خارج شویم به سمت تکنولوژی و فناوری های جدید برویم.

وی گفت: طی چهار سال اخیر تلاش های شبانه روزی و مجدانه ای در صنعت کشتی سازی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس انجام شد و امروز در صنایع دریایی گام های بلندی برداشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز