در جلسه مشترک اداره کل شیلات هرمزگان و محیط زیست هرمزگان مطرح شد:

تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۸۱۸۲
تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو
مدیرکل شیلات هرمزگان در جلسه مشترک اداره کل شیلات هرمزگان و اداره کل حفاظت از محیط زیست هرمزگان که جهت رفع مشکلات سایت های پرورش میگو برگزار شد گفت: بدون شک دستگاه های اجرایی ذی ربط همه تلاش خود را در جهت رفع موانع تولید وپرورش میگو به کار بسته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی در ادامه این نشست با اشاره به شعار سال ((اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال)) گفت: امید است با تعامل های سازنده ای که در بین ادرات استان و ذی ربط با توسعه آبزی پروری روبه افزایش در سال جاری و سال های آینده شاهد رونق بیش از پیش تولید و اشتغال در استان هرمزگان باشیم.

وی گفت: با رایزنی های انجام شده با اداره محیط زیست و همچنین پیگیری های صورت گرفته در حال یافتن راه حلی جهت فراهم شدن امکان توسعه پرورش میگو هستیم تا در سالی که با نام ((اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال)) مزین شده است شاهد افزایش قابل قبولی در تولید و اشتغال باشیم.

در ادامه مدیر کل محیط زیست استان هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال و همچنین رعایت بر اصول  حفاظت از محیط زیست گفت: تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو با توجه به ظرفیت های خوب  شیلاتی استان هرمزگان به ویژه در بخش آبزی پروری  با اولویتی ویژه دردستور کار قرار دارد.

گفتنی است استان هرمزگان در سال 95 با تولید  بالغ بر 255هزار تن انواع آبزیان  توانسته بیش از 43 درصد از تولیدات شیلاتی کشور و همچنین  رتبه اول تولیدات شیلاتی کشور در سال 95 را به خود اختصاص دهد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز