استاندار هرمزگان در ستاد اربعین حسینی استان:

کاری بزرگ و ماندگار با راه اندازی موکب زائران هرمزگان در مرز شلمچه

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۹۷۲۲
کاری بزرگ و ماندگار  با راه اندازی موکب زائران هرمزگان در مرز شلمچه
برای راه اندازی این موکب یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه پیش بینی شده که تاکنون با کمک ستاد عتبات عالیات، سپاه امام سجاد و دستگاه های اجرایی بیش از ۹۱ میلیون تومان برای ساخت آن جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در ششمین نشست ستاد اربعین حسینی (ع) استان هرمزگان راه‌ اندازی موکب زائران هرمزگان در مرز شلمچه را اولویت اصلی کار ستاد اربعین استان دانست و بیان داشت: برای ساختن این موکب مدیران مربوط زمان کافی را اختصاص دهند و همه با نیت صادقانه در این راستا کار کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی موکب زائران هرمزگان در مرز شلمچه کاری بزرگ و ماندگار است و اثرات و برکات آن برای مردم باقی خواهد ماند.

استاندار هرمزگان افزود: برای راه اندازی این موکب یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه پیش بینی شده که تاکنون با کمک ستاد عتبات عالیات، سپاه امام سجاد و دستگاه های اجرایی بیش از ۹۱ میلیون تومان برای ساخت آن جمع آوری شده است.

جادری اظهار داشت: خدمتی از این بهتر و بالاتر نخواهد بود که برای خدمت به زائران امام حسین (ع) شبانه روز کار کنیم و مردم نیز هرساله کمک های خوبی در این راستا داشته اند.

وی گفت: مردم می‌توانند برای کمک به راه اندازی موکب زائران هرمزگان کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک مسکن ۶۲۸۰۲۳۱۴۸۵۹۴۶۸۵۸ و شماره حساب شبا بانک مسکن آی آر ۴۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۳۰۰۹۸۱۴۴۹۵ واریز کنند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: موکب زائران هرمزگان دارای دو سالن مجزا برای خواهران و برادران، سرویس بهداشتی، حمام و پارکینگ در زمینی به مساحت یک هکتار درمنطقه آزاد اروند در شهر خرمشهر برای خدمات رسانی به زائران استان در حال آماده سازی است.

جادری خاطرنشان کرد: برای اسکان زائران عتبات عالیات در طول سال نیز به زودی قراردادی با هتلی با ۱۲۰ تخت توسط حج و زیارت استان بسته می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز