سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

شرایط نامناسب بیش از ۴هزار کلاس درس در هرمزگان برای تحصیل

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۰۳۱۴
شرایط نامناسب بیش از ۴هزار کلاس درس در هرمزگان برای تحصیل
احمدی سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در نشست با خبرنگاران به وجود 919 مدرسه تخریبی و غیراستاندارد در استان اشاره کرد و گفت :برای مقاوم سازی این مدارس 160 میلیارد تومان و برای تخریب و نوسازی 280 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، نوید احمدی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر  919 مدرسه در قالب چهار هزار و 25 کلاس درس در این استان تخریبی و غیراستاندارد است که مناسب برای تحصیل نیست.

وی ادامه داد: 579 مدرسه در قالب 2 هزار و 428 کلاس درس دارای قابلیت مقاوم‌سازی هستند و 340 مدرسه در قالب یک هزار و 598 کلاس درس نیز باید تخریب و مدرسه‌های جدید جایگزین آن شود.

احمدی تصریح کرد: برای مقاوم‌سازی مدارس 160 میلیارد تومان و برای تخریب و نوسازی مدارس 280 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطرنشان کرد: 52 هزار واحد مسکن مهر استان به یک هزار و 380 کلاس درس نیاز دارد و این در حالی است که تاکنون 60 کلاس درس در پروژه‌های مسکن مهر هرمزگان احداث شده است و برای احداث این تعداد کلاس درس به 221 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه عنوان داشت: در مدت 4 ساله دولت تدبیر و امید با وجود تحریم‌ها و کمبود منابع مالی 378 پروژه با یک هزار و 542 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گفته احمدی، 2 هزار و 800 کلاس درس در استان هرمزگان به‌صورت 2 شیفت اداره می‌شوند و برای تک شیفته شدن این کلاس‌ها نیز باید 476 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد.

این مسؤول در پایان تصریح کرد: در هفته دولت امسال 140 کلاس درس در قالب 94 پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان‌های استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز