استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان:

مجاهدت دلیرمردان و آزادگان عزت ملت ایران اسلامی است

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۷:۵۴:۴۵
کد خبر: ۶۰۱۲۲۸
مجاهدت دلیرمردان و آزادگان عزت ملت ایران اسلامی است
استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آورده است:بازگشت افتخارآمیز دلاورمردانی که اسطوره پایمردی بودند و با ازخودگذشتگی برای پاسداری و دفاع از عزت ،کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند اما درس عزت و استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، متن پیام دکتر جاسم جادری به این شرح است:

بسمه تعالی

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

26 مردادماه یادآور حماسه آفرینی و جانفشانی های پاسداران حریم حرمت قرآن، ولایت و مدافعان سخت کوش و همیشه بیدار عرصه های نبرد و مشعل داران صحیفه تاریخ است که حضرت امام(ره) در توصیفشان فرموده اند: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی اند و آزادگان جهان آن را زمزمه  می کنند»قطعا این روز به یادماندنی از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

امروز عزت و شرف ملت ایران اسلامی دستاورد مجاهدت دلیرمردان و آزادگانی است که در حساس ترین لحظات تاریخ از میان مردم بر خواستند و همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برداشتند و امروز نیز در عرصه‌های گوناگون سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت،آسایش و سر افرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرارو پایدارنموده اند.

بازگشت افتخارآمیز دلاورمردانی که اسطوره پایمردی بودند و با ازخودگذشتگی برای پاسداری و دفاع از عزت ،کیان و آبروی  میهن اسلامی مردانه جنگیدند و اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند اما درس عزت و استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی حکایت‌گر تداوم خط مقاومت و گشوده بودن درهای جهاد و شهادت است که مواجهه یزیدیان و حسینیان در زمانه معاصر را نشان می‌دهد.استواری و صلابت مدافعان حرم، مهم‌ترین پیامی بود که داعشیان به دست خود و با انتشار تصویر به‌یادماندنی از شهید حججی به دنیا مخابره کردند و ضعف و زبونی خود را در برابر عظمت انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشتند. امیدوارم روح بلند آن عزیز با اولیای الهی و شهیدان محشور شود و راه نورانی شهیدان ادامه یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، از درگاه باری تعالی توفیقات روزافزون همگان و عزت بیش از پیش ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

 

جاسم جادری

استاندار هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز