کشف ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۰۱۲۷۰
کشف ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
خرم روی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 510 کیلو 550 کیلوگرم مواد مخدر در طی دو عملیات پلیسی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ "علی اصغر خرم روی" گفت:در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران مستقر درایست و بازرسی برکه سفلین" بندرلنگه" ، حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو پژو 405 که درمسیر "بندرعباس به بندر لنگه" در حال حرکت بودند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود:رانندگان خودروهای مذکور با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که پس از یک تعقیب و گریز طولانی، عرصه را بر خود تنگ دیده و ضمن تیراندازی به سمت مأموران، با رها کردن خودروها از مسیرهای بیابانی و صعب العبور از محل متواری شدند.

سرهنگ خرم روی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور 120 کیلو گرم هروئین کشف کردند، اظهار داشت: همچنین طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی شهرستان جاسک، حین کنترل محورخاکی " نیکشهر به جانوری" به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با خاموش کردن خودرو به سمت ماموران تیر اندازی کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از 30دقیقه درگیری ، اشرار عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی هوا و صعب العبور بودن مسیر از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مذکور 343 کیلو و 300گرم حشیش و 47کیلو و250گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد و خودروها به همراه محموله مکشوفه نیز جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر مبارزه با قاچاقچیان و قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز