سعیدی پور اعلام کرد؛

راه اندازی سامانه جامع مناطق ویژه بندری در بندر شهید رجایی

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۰:۳۲
کد خبر: ۶۰۲۸۰۷
راه اندازی سامانه جامع مناطق ویژه بندری در بندر شهید رجایی
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی فاز نخست سامانه جامع مناطق ویژه بندری به منظور ارایه خدمات غیرحضوری برای پیشگیری از قاچاق کالا و توسعه خدمات دولت الکترونیک و افزایش بهره وری در حوزه بندری و دریایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمدعلی اصل سعیدی پور" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تسریع و تسهیل امور و فرآیندها برای فعالان اقتصادی و همچنین پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، در گام نخست، فاز اول سامانه جامع مناطق ویژه بندری « صدور مجوز فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی» به صورت کاملاً غیر حضوری کلید خورد.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز فعالیت پیش تر بصورت حضوری انجام می شد اما با راه اندازی فاز نخست سامانه جامع مناطق ویژه بندری، متقاضی می تواند با ثبت نام و دریافت کد کاربری از هر نقطه جغرافیایی درخواست خود را برای صدور مجوز فعالیت ارسال و پیگیری کند.

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره جزئیات برنامه اجرایی این سامانه نیز توضیح داد: از این پس تمامی فعالان اقتصادی که قصد فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را دارند، بایستی با استفاده از این سامانه نسبت به ارایه درخواست، پرداخت الکترونیکی و ادامه مراحل ثبت درخواست و همچنین ردیابی مراحل صدور مجوز آن را دریافت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز