فرماندار شهرستان بندرعباس خبر داد:

بهره برداری از ۲۵۵ پروژه عمرانی بندرعباس در هفته دولت

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۱:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۱۶۴
بهره برداری از ۲۵۵ پروژه عمرانی بندرعباس در هفته دولت
فرماندار بندرعباس در جلسه شورای اداری این شهرستان از بهره برداری 255 پروژه عمرانی در شهرستان بندرعباس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن تسلیت شهادت پاسدار محسن حججی و گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: 225 پروژه عمرانی به ارزش 11 هزار و 814 میلیارد ریال هفته دولت دراین شهرستان بهره برداری می شود.

احمد پویافر افزود: ازاین تعداد 120 پروژه در شهر بندرعباس ، 51 پروژه در بخش مرکزی ، 42 پروژه در بخش تخت، 26 پروژه در بخش قلعه قاضی و 17 پروژه از مجموع پروژه های آماده بهره برداری در بخش فین قرار دارد.

وی بیان کرد: برنامه های هفته دولت با غباروبی و عطر افشانی در گلزار شهداء بندرعباس و دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان آغاز می شود.

فرماندار بندرعباس همچنین به هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز ماه محرم اشاره و اضافه کرد: برنامه های این دو رویداد مهم مذهبی و ملی با شکوه برگزار شود.

پویا فر در پایان تصریح کرد: با هدف کاهش هزینه های نامه نگاری دهیاری های استان به شبکه دولت وصل می شوند که تاثیر به سزایی در کاهش نامه نگاری های سنتی و صرفه جویی در وقت و انرژی مردم دارد.

نظر شما