در راستای افزایش چشمگیر استقبال سرمایه گذارن از ظرفیت های شیلاتی صورت گرفت:

دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان بارییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۰۳۷۴۴
دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان بارییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان بارییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در راستای افزایش چشمگیر استقبال سرمایه گذارن از ظرفیت های شیلاتی وارتقای هماهنگی ها فی مابین دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فعالیت های دولت تدبیر و امید در سال های اخیر شیلات هرمزگان توانسته گام های خوبی را در زمینه معرفی فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری شیلاتی بردارد که همین امر موجب استقبال چشمگیر سرمایه گذاران از زمینه های سرمایه گذاری شیلات شده است.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل در سرمایه گذاری  گفت: هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی بدون شک گامی اساسی و موثر در تسهیل سرمایه گذاری خواهد بود.

محبی با بیان اینکه تمامی جوامع برای بهره‌مندی از تخصص و دانش کارشناسان علوم و فنون مختلف نیاز به سازماندهی و رویکردی نظام‌مند دارند گفت :تقویت ارتباط بین اداره کل شیلات هرمزگان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و سرمایه گذاران می تواند گامی مهم در سهولت بهره برداری باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان  همچون دیگر نظام‌های موجود در کشور نهادی صنفی- تخصصی است که رسالت سازماندهی دانش‌آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را به منظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیتهای کشاورزی بر عهده دارد..

حمید رضا نصیری در ادامه با بیان اینکه تعامل خوب و سازنده ای بین شیلات هرمزگان و نظام مهندسی استان بر قرار است تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر فعالیت ها و دست آوردهای شیلاتی بوده ایم که نقش مهمی در ارتقای جاگاه کشاورزی،شیلاتی و منابع طبیعی استان داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز