پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت روز پزشک

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۳۸۴۶
پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت روز پزشک
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن روز پزشک طی پیامی به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

اول شهریور ماه میلاد طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که مصادف با روز پزشک است، فرصت مغتنمی است برای تقدیر از آنانی که با لبخند بیماران، سرمست عشق می‌شوند و با درد او دود چراغ می‌خورند و کتاب های حجیم تورق می‌کنند.

تاریخ ایران مشحون از حکایت‌های بی‌نظیری است که طبیبان این مرزوبوم در مقام واسطه‌ی فیض الهی، دستان شفابخش‌شان را برای نجات جان نسل بشر و دریای دانش، معرفت و فضیلت‌شان را برای بهزیستن برترین مخلوق پروردگار بکار بسته‌اند. همان‌ها که به گواهی شاهدان در میدان نبرد شربت شهادت نوشیدند و بر زخم‌های بی‌شمار فرزندان این آب و خاک در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن مرهم گذاشتند.

اینجانب فرارسیدن روز پزشک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند، به ویژه پزشکان سختکوش، توانمند و فرهیخته سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر بیمه شدگان محترم بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور مسئلت می نمایم. دست های شفابخشتان همیشه پر توان و دریای دانش، معرفت و فضلیت شما همواره بیکران باد.

نظر شما