ازشورای شهر جدیدمی خواهیم از حق نوجوانان وجوانان این منطقه دفاع کند

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۰۴۷۲۰
ازشورای شهر جدیدمی خواهیم از حق نوجوانان وجوانان این منطقه دفاع کند
دوسال قبل یکی از نمایندگان که دوباره کاندیدای مجلس بود، باوعده اینکه این زمین را می خواهیم تبدیل به زمین چمن کنیم و رخت کن وتمام امکانات وتجهیزات ورزشی مورد نیاز برایتان فراهم کنیم ،عملیات را آغاز کردند که بعد از دو سال همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده است و زمین ورزشی را آماده نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در ماه های منتهی به انتخابات کار بخوبی پیش می رفت و پس از اینکه آن نماینده رای نیاورد، عملیات اجرایی متوقف شد و بارها از شهرداری خواستیم که این پروژه رابه اتمام برساند که هرچند ماه چند خودرو شن وماسه وخاک را خالی می کنند و اقدامی نمی شود

 

شهرداری بندرعباس زمین چمن راآماده نکرد

"نبرد" ،زمین ورزشی گم شده در خاک ها

 

زمین ورزشی "نبرد" درشمال محله "شیرسوم" و "بهشت زهرا" بندرعباس قدمتی بیش از چندین دهه دارد وبازیکنان  زیادی در آن بازی می کردند که الان مربی شده اند . جوانان و ورزشکاران محله می گویند: دوسال قبل یکی ازنمایندگان  که دوباره کاندیدای مجلس بود، باوعده اینکه این زمین را می خواهیم تبدیل به زمین چمن کنیم و رخت کن وتمام امکانات وتجهیزات ورزشی مورد نیاز برایتان فراهم کنیم ،عملیات را آغاز کردند که بعد از دو سال همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده است وزمین ورزشی  را آماده نکردند.

در ماه های منتهی به انتخابات کار بخوبی پیش می رفت وپس از اینکه آن نماینده رای نیاورد، عملیات اجرایی متوقف شد وبارها از شهرداری خواستیم که این پروژه رابه اتمام برساند که هرچند ماه چند خودرو شن وماسه وخاک را خالی می کنند و اقدامی نمی شود.

"امین دهقانی" یکی ازجوانان محله می گوید: بسیاری از مربیان و ورزشکاران استان در همین زمین بازی کرده اند وپرورش یافته اند ،امابخطرمنافع سیاسی وجمع آوری رای زمین ورزشی را خراب کردند و وعده دادند که زمین چمن طبیعی برایمان درست کنند، اما شهرداری هنوز این پروژه رابه اتمام نرسانده است.ازشورای شهرجدیدمی خواهیم از حق نوجوانان وجوانان این منطقه دفاع کند.بااین وضعیت بعضی از جوانان به سمت اعتیاد وخلاف رفته اند. در زمین خاکی تیم نونهالان ونوجوانان نبرد درحال تمرین بودند و"عظیم جهانگیری" که درحال تمرین دادن  شان بود هم باگلایه از وضعیت زمین گفت: بعداز بازی کردن ،اعضای تیم با بدن ولباس پرازخاک به خانه شان برمی گردند.دراین محله پارک وفضای تفریح و ورزش وجود ندارد و این زمین ورزشی هم درحال حاضرچنین وضعیتی دارد . فقط درزمان تبلیغات انتخابات ،افراد مختلفی می آیند و وعده می دهند وبعدفراموش می شود. نوجوانان ونونهالان هم از نداشتن زمین چمن،امکانات ورزشی،رختکن، آبسردکن،سرویس بهداشتی،نورافکن و... بسیار ناراحتند.آنها از مسئولان می خواهند زمین چمن رازودتر آماده کنند تاآنها بتوانند ورزش کنند.

گزارشگر:علی زارعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز