رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۱۶۸ پروژه در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۹:۱۹
کد خبر: ۶۰۴۸۰۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افتتاح 168 پروژه در بخش بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در هرمزگان خبر داد و گفت:573 هزار و 850 نفر هرمزگانی زیر پوشش خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر سیدحسین داودی تقدیر از حمایت های دکتر هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ریاست جمهوری و در رأس آن مقام معظم رهبری، افزود:  یکی از پروژه های بزرگی که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در هفته دولت وارد چرخه خدمت می کند، ارتقاء بیمارستان شهرستان جاسک از 32 به 64 تختخوابی است که با این توسعه، منطقه شرق استان هرمزگان و سواحل مکران از خدمات فوق تخصصی بهره مند می شوند.

دکتر داودی تصریح کرد: این 168 پروژه، جمعیت 573 هزار و 850 نفر در استان هرمزگان را تحت پوشش خدمت بالینی و تخصصی تکمیلی قرار می دهد.

در بین این پروژه ها، سه پروژه کلینیک ویژه تخصصی در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه و رودان نیز به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد که با تعرفه دولتی به مردم شریف این سه شهرستان با تجهیزات کامل و پزشکان متخصص خدمات سلامت ارائه می دهند .

لازم به ذکر است دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، 18 مرکز خدمات جامع سلامت، مجتمع آموزشی 10 کلاسه حکمت، 16 تخت تک نفره زایمان، 40 محل اسکان پزشک، آزمایشگاه دانشکده بهداشت، 6 مرکز تجمیعی دندانپزشکی، 67 خانه بهداشت، 25 محل نمونه گیری آزمایشگاهی، 3 کلینیک ویژه، 1 مرکز درمان پیشگیری هاری، مرکز تحقیق، رشد و تکامل کودکان و 2 بهسازی و ساخت مرکز زنجیره سرما را به زودی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز