برگ زرینی دیگر در کارنامه شیلات هرمزگان:

کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال۹۶ توسط شیلات هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۷:۲۹
کد خبر: ۶۰۵۸۹۲
کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال۹۶ توسط شیلات هرمزگان
بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترین‌های ارزیابی عملکرد سال 95 دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار و مسئولین ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند .
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی با حضور جادری استاندار ، دریانورد رییس سازمان برنامه وبودجه ، معاونین و مشاورین استاندار ، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از کارکنان بخش دولتی و خصوصی 5 شهریور ماه 96 در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار شد .
در این مراسم از اداره کل شیلات  استان هرمزگان که با معیارهای سنجش سال 1395 موفق به کسب مقام برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد گردیده بود، تقدیر و تجلیل نمودند.
در حاشیه این مراسم مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در بیستمین جشنواره شهید رجایی سال96 استان هرمزگان به کارکنان،بهره برداران شیلاتی و جامعه شیلاتی استان هرمزگان گفت: بدون شک استان هرمزگان  با ظرفیت های شیلاتی  گسترده  و ذخایر و منابع غنی و متنوع و مهم‌تر از همه، برخورداری از جامعه صیادی و آبزی پروری متعهد و پرتلاش و دارای عزم راسخ برای پیشرفت، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید  می تواند در آینده ای نزدیک به جایگاهی درخشان دست یابد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر  گفت: تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این دو شهید بزرگوار  دارد و  بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.
مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی ها نشان  می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در شیلات هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: در مدت چهار سال اخیر فعالیت های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

گفتنی است در ادامه این مراسم از برگزیدگان برتر در دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد

نظر شما